احتمالا شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) با نمایشگر رنگی ارائه خواهد شد.

می بند 4 (Mi Band 4)

طبق شایعات اخیر احتمالا شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) با نمایشگر رنگی ارائه خواهد شد. شیائومی صفحه‌نمایش مونوکروم سیاه‌وسفید را کنار می‌گذارد و با صفحه‌نمایشی رنگی و رابط کاربری جذاب‌تر از راه خواهد رسید.

همچنین به جای باتری ۱۱۰ میلی‌آمپرساعت که در می بند ۳ استفاده کرده بود، از باتری با ظرفیت ۱۳۵ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند.

می بند 4 (Mi Band 4)
می بند ۴ (Mi Band 4)

بلوتوث ۵ برای اتصال بهتر میان چندین دستگاه عرضه خواهد شد که نسبت به بلوتوث ۴٫۲ در mi band 3 بهبود قابل توجهی محسوب می شود .
فایل ریسورس دستبند Mi Band 4 از نسخه ۴٫۰٫۰ نرم افزار Mi Fit استخراج شده است و محتوای آن همگی به صورت رنگی می باشند که صفحه نمایش رنگی این دستبند را تایید میکند.

احتمال می رود تا این دستبند در روز هفتم خرداد ماه در کنار گوشی Redmi K20 رونمایی شود.

Redmi K20
Redmi K20

رندرهای منتسب به دستبند هوشمند جدید Mi Band 4 شیائومی
بر اساس اخبار منتشر شده تا کنون، این دستبند به بلوتوث ۵٫۰ ارتقاء یافته و ظرفیت باتری از ۱۱۰mAh به ۱۳۵mAh افزایش یافته است.
تصاویر منتشر شده از این دستبند نشان می‌دهد که دستبند جدید شیائومی به صفحه نمایش رنگی OLED مجهز شده و دکمه لمسی “دایره‌ای کوچک” دیگر مقعر نمی‌باشد، بلکه کامل شده است.
همچنین قابلیت NFC نیز درون این دستبند تعبیه شده است.

با توجه به آمار IDC، بازار پوشیدنی‌های جهانی در ربع چهارم سال ۲۰۱۸ با ۳۱٫۴ درصد رشد همراه بوده است و شیائومی با در اختیار داشتنِ ۱۲٫۶ درصد از بازار، در جایگاه دوم جهان قرار گرفته است. در عین حال شیائومی در میهن خود در رتبه ۱ سازنده گجت‌های پوشیدنی قرار دارد.


[metaslider id=”1071″]

 


بروز رسانی پست :

دستبند شیائومی Mi Band 4 عرضه شده است ، برای مطالعه بررسی تخصصی پست زیر را مطالعه نمایید .

دستبند شیائومی Mi band 4 رونمایی و مشخصات

مطالعه بیشتر