آموزش فلش گوشی های شیائومی بدون آنلاک بوتلودر

آموزش فلش گوشی های شیائومی بدون آنلاک بوتلودر

آنلاک بوتلودر گوشی های شیائومی مسئله ای بسیار تخصصی و زمان بر می باشد و در ماه های اخیر کمپانی شیائومی مسیر باز کردن بوتلودر گوشی های خود را بسیار دشوار تر کرده است دلیل این امر را میتوان در وحله اول سیاست های شرکت سازنده برای عدم دسترسی به فایل های سیستمی و تغییر بین رام چین و گلوبال و مواردی همچون بالارفتن احتمال آلوده شدن گوشی همراه به ویروس و بد افزار های جاسوسی دانست . آنلاک بوتلودر جهت موادی تغییر رام چین به گلوبال یا بلعکس ،  نصب ریکاوری ، نصب رام های کاستوم و موارد دیگر کاربرد دارد.

در این پست قصد داریم روشی را برای شما آموزش دهیم که بدون نیاز به آنلاک کردن بوتلود شیائومی رام مورد نظر خود را براحت توسط Mi Flash نصب و بروز رسانی کنید.

توجه : این روش چندین بار تست شده است و ویدئوی های آن در وب موجود می باشد تمامی مشکلات احتمالی بوجود آمده ناشی از اشتباهات کاربر عواقب آن بر عهده خود شما می باشد و ام آی فلش هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه قبول نمیکند .آنلا


ک بوترلو

رفع مسئولیت : 

این روش در تمامی نقاط جهان توسط تعمیر کاران مبایل استفاده شده است ، ویدئو های ان در یوتیوب فراوان یافت می شود و درصد موفقیت در این روش ۹۹% می باشد ، مراحل کار در این روش بسیار ساده بوده و برای نصب رام شیائومی بدون آنلاک بوتلودر شما نیاز به تخصص خاصی ندارید و فقط کافیست با اصطلاحات اولیه و کار با برنامه های ویندوز آشنایی داشته باشید / باز هم تاکید می کنیم این روش کاملا بی خطر و تست شده می باشد ولی عواقب اشتباهات فردی کاربر بر عهده کاربر می باشد و تیم ام آی فلش مسئولیتی در مورد مشکلات احتمالی ندارد .


فلش گوشی های شیائومی بدون آنلاک بوتلودر

پیش نیاز ها :


در ابتدا ADB و نرم افزار MI Flash Tools  را بصورت کامل نصب کنید .

رام رسمی فست بوت را در یکی از درایور های کامپیوتر خود اکستراکت کنید.

گوشی شیائومی خود را به حالت EDL یا همان ” دانلودمود ” ببرید . برای اینکار گوشی خود را خاموش کرده و به سیستم خود وصل کنید سپس در پنجره Start کلمه CMD را نوشته و اینتر کنید سپس در پنجره سیاه باز شده یا به اصطلاح Command  جمله زیر را تایپ کنید و اینتر را بزنید :

adb reboot edl

بعد از زدن اینتر گوشی یکبار ری استارت شده و دوباره به سیستم متصل می شود و به حال دانلود مود وارد خواهد شد .آنلاک بوتلودر شیائومی

سپس برنامه MI Flash را باز کرده و پوشه رام دانلود شده را در قسمت ورود رام قرار دهید اگر دستگاه شناسایی نمیشود گزینه Refresh برنامه را بزنید .

انتخاب رام در miflash tool

اگر میخواهید اطلاعات و فایل های شخصی خود را نگه دارید از پایین نرم افزار تیک گزینه save user data را بزنید و سپس دکمه flash را بزنید تا عملیات آغاز شود.

منتظر باشید تا مراحل فلش به پایان برسد و گزینه سبز رنگ Success  نمایان شود .آنلاک بوتلودر شیائومی

فلش شیائومی

 

کار تمام است و می توانید گوشی خود را از کابل جدا کنید و از رام جدید نصب شده لذت ببرید .


اگر حین عملیات فلش با خطا یا اروری مواجه شدید می توانید از پست زیر استفاده نمایید :

آموزش رفع ارور های Mi Flash


هر گونه سوال یا مشکلی داشتید می تونید زیر همین پست برای ما ارسال کنید .

موفق باشید.


توجه :

این پست بصورت اختصاصی توسط ام آی فلش تهیه و نوشته شده است

کپی برداری با نام و آدرس ام آی فلش بدون مانع می باشد.


…:: پیشنهاد : اگر به دنیای شیائومی علاقه مند هستید پیج اینستاگرام مارا فالوو کنید ( فالوو کردن ) ::…

مطالعه بیشتر