آبدیت اندروید پای ۹ برای سه گوشی شیائومی در ماه آینده

سه گوشی شیائومی در ماه آینده اندروید ۹ پای را دریافت خواهند کرد

بزودی سه گوشی شیائومی اندروید پای ۹ را دریافت خواهند کرد.

 

یکی از مهندسین ارشد کمپانی شیائومی چند روز پیش در صفحه مجازی خود اعلام کرد که کمپانی شیائومی در حال آماده سازی سیستم عامل اندروید پای برای سه تا از گوشی هایش می باشد که این سه گوشی عبارت اند از Mi 6، Mi MIX 2 و Mi Note 3. گوشی Mi6 که در سال ۲۰۱۷ از سوی شیائومی عرضه شده بود، همچنان یکی از گرانترین گوشی های موبایل این کمپانی به حساب می آید و علاوه بر اندروید ۹ ، یک Game Turbo را نیز دریافت خواهد کرد که در واقع یک کنترل کننده تراشه گرافیکی بوده و موجب می شود تا گوشی هنگام اجرای بازی های مختلف عملکرد روان تری از خود به نمایش بگذارد.

یکی از مهندسین شرکت xiaomi به نام Zhang Guoquan، حرفی از زمان انتشار این نسخه جدید به میان نیاورده و علاوه بر آن هنوز مشخص نیست که آیا هر سه گوشی همزمان اندروید پای را دریافت خواهند کرد یا خیر.

فهرست دستگاه‌هایی که به احتمال زیاد آپدیت اندروید پای ۹ را دریافت می‌کنند بشرح است:

  • شیائومی می میکس ۲ اس (Xiaomi Mi MIX 2S)
  • شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8)
  • شیائومی می ۸ اکسپلورر ادیشن (Xiaomi Mi 8 Explorer Edition)
  • شیائومی می ۸ پرو (Xiaomi Mi 8 Pro)
  • شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE)
  • شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3)

شرکت شیائومی در مقطع فعلی، مراحل تست به‌روزرسانی را روی گوشی‌های (Xiaomi Mi MIX 2S) ، (Xiaomi Mi 8) و (Xiaomi Mi 8 Explorer Edition) به جریان انداخته و حتی در برخی مناطق از جمله چین، آپدیت مربوطه را به دست کاربران هم رسانده است.

شیائومی با انتشار این نسخه جدید در صدد آن است که فاصله اش را با سازندگان بزرگ گوشی های هوشمند کاهش دهد. همین چند روز پیش، این کمپانی چینی یکی از گوشی های پرچم دار خود، یعنی Mi 9 را با قیمت ۲۹۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۴۴۶ دلار) روانه بازار کرد. این در واقع نسخه ای ارزان از Mi 9 با عنوان Mi 9 SE است که اولین گوشی هوشمندی محسوب می شود که از  Snaodragon 712 بهره می برد.

به نظر می رسد شیائومی با انتشار گوشی هایی با قیمت مناسب و آپدیت منظم نرم افزار آن ها موفق شده هم قلب کاربران و هم بازار های تجارت جهانی را به دست آورد.

مطالعه بیشتر