‘گوشی شیائومی Redmi Y3 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شد

'گوشی شیائومی Redmi Y3 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت چینی شیائومی امروز طی کنفرانسی خبری در پایتخت هندوستان از چند محصول هوشمند خود رونمایی کرد .

 

شیائومی Redmi Y3
شیائومی Redmi Y3

در ابتدا شیائومی از تلوزیون جدید خود در ابعاد ۵۵ و ۴۳ اینچ رونمایی کرد سپس محصولات و خدمات جدید مجموعه MiHome رونمایی و بررسی شد / بعد از یک استراحت کوتاه مدیر بخش معرفی و اجرایی شیائومی در هندوستان از گوشی جدید این شرکت که همه حضار منتظر رونمایی آن بودن سخن گفت ، در ابتدا سخنگو درباره دوربین های سلفی ، ابعاد تصویر و اهمیت عکس های سلفی سخت گفت و در نهایت بحث به سمت نسل جدید دوربین های سلفی یعنی رزولوشنی معادل ۳۲ مگاپیکسل در گوشی جدید خود هدایت شد .

نتیجه تصویری برای ‪شیائومی Redmi Y3‬‏

مشخصات گوشی شیائومی Redmi Y3 :

ویژگی بارز شیائومی Redmi Y3 همانطور که از تبلیغات شیائومی ” ۳۲MP Super Selfie ” برای این گوشی براه انداخته بود دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی که برای اولین بار شاهد وجود همچنین دوربین با رزولوشنی در بین گوشی های شیائومی هستیم.

اما شیائومی Redmi Y3 مشخصات بسیار جالب تری برای استفاده کنندگان این گوشی فراهم کرده است / رنگ بندی فوق العاده زیبا و ترکیبی با رنگ های چشم نواز گرفته تا قدرت باور نکردنی شیائومی Redmi Y3 در تحمل ضربه و خش همگی نکات جالب توجه در اسمارت فون جدید شیائومی می باشند .

شیائومی Redmi Y3 از دوربین اصلی دوگانه که شامل یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای نمایش عمق تصاویر در حال عکاسی پرتره کاربرد دارد بهره می برد . در سمت جلو این گوشی از دوربین سلفی قدرتمند ۳۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی ادغام ۴ پیکسل به یک پیکسل که جزئیات را بسیار در عکس های گرفته شده افزایش میدهد همراه با امکن عکس برداری HDR  و تشخیص چهره و حرکت دست بهره می برد.

بدنه شیائومی Redmi Y3 طراحی موسوم به Aura Prism دارد که در برابر ضربه و خط و خش و پاشیده شدن آب بر روی گوشی بسیار مقاوم می باشد ، در قسمت روبرو شامل یک ناچ کوچک برای دوربین سلفی و نمایشگر ۶٫۲۶ اینچی با کیفیت اچ دی پلاس (۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل) با محافظ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد ، سنسور اثر انگشت در پشت تعبیه شده است .

در ویدئوی زیر می توانید تست ضربه و خش Xiaomi Redmi Y3  که توسط خود شرکت منتشر شده است را مشاهده کنید


شیائومی ردمی Y3 از تراشه‌ی Snap Dragon 632 حافظه رم های ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی به همراه باتری قدتمند ۴۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع و رابط کاربری آن MIUI 10 بر پایه‌ی اندروید ۹ پای عرضه می‌شود. 

فروش اولیه شیائومی ردمی وای ۳ در ابتدای کار از طریق سایت شیائومی و نمایندگی آمازون هند صورت می گیرد قسمت پایه این گوشی هوشمند رقمی معادل ۱۴۵ تا ۱۸۰ دلار خواهد بود .

امیدواریم بزودی شاهد ورود این گوشی زیبا و فوق العاده در کشورمان باشیم .

آنباکسینگ شیائومی Redmi Y3 را در ویدئوی زیر مشاهده نمایید 

 

پیشنهاد ام آی فلش … جهت آگاهی از جدیدترین اخبار ، رونمایی ها و ویدئوهای جدید شیائومی پیج اینساگرام مارو حتما فالوو کنید…

مطالعه بیشتر