تصاویر و مشخصات Redmi k20 منتشر شد

مشخصات Redmi k20
تصاویر و مشخصات Redmi K20 زودتر از موعد منتشر شد و نام ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) برای پرچمدار جدید شرکت ردمی تایید شد .

امروز شرکت زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی اعلام کرد که قصد دارد تا اولین پرچمدار خود را با نام K20 روانه بازار کند. لو وایبنگ، مدیر کل شرکت ردمی اعلام کرده است که حرف K مخفف جمله “Killer” یا همان “قاتل” است؛ در واقع شرکت ردمی با این نام گذاری برای رقبای خود شاخ و شانه می‌کشد .
به گفته تیم شیائومی، پرچمدار K20 شرکت ردمی به همراه سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش به بازار عرضه خواهد شد و باتری آن تا ۲ روز شارژ نگه خواهد داشت.
Redmi k20
Redmi k20

بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده، این پرچمدار در دو نسخه K20 و K20 Pro به بازار عرضه خواهد شد و این امکان وجود دارد که یکی از نسخه‌ها تحت عنوان Poco 2 برای بازار هندوستان عرضه شود.

مدتی پیش در سایت XDA Developer  اخباری مبنی بر دریافت بروز رسانی Android Q در گوشی جدیدی کمپانی شیائومی که دارای پردازنده Snapdrago 855 می باشد منتظر شد و امروز ما شاهد عرضه این گوشی جدید K20 و K20 Pro هستیم .

android-Q

درحالی که شایعه ها از رونمایی همزمان شیائومی Mi Band 4  و  Redmi K20 در ماه آینده خبر می دادند شب گذشته کمپانی #redmi تصایر رسمی و مشخصات اسمارت فون جدید خود را منتشر کرد .
در این میان تصویری از مشخصات K20 Pro منتشر شده است هنوز مشخص نیست که مشخصات دو نسخه معمولی و پرو ردمی کا ۲۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند .
Redmi k20
Redmi k20

مشخصات گوشی Redmi K20 به قرار زیر می باشد :

  • پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵
  • دوربین ۳ گانه ۸+۱۳+۴۸ مگاپیکسلی
  • صفحه نمایش آمولد+سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری
  • اتصال NFC و جک آیفون
  • فست شارژ ۲۷ واتی

[metaslider id=”1104″]

مطالعه بیشتر