Privacy Policy

شرایط و ضوابط استفاده از خدمات فروشگاه ام آی فلش

مشتری گرامی رضایت شما و مشتری مداری اولویت کار ماست .

لذا جهت استفاده بهتر از خدمات بهتر فروشگاه و رضایت کامل موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید

خرید از سایت به منزله مطالعه شرایط و قوانین سایت می باشد .

الف – خلاصه مختصری درباره ما

فروشگاه ام آی فلش از کادری مجرب و کار آزموده و متخصص در زمینه محصولات شیائومی با هدف ارائه خدمات به شیوه های نوین تشکیل گردیده که همگی متخصص نرم افزار و سخت افزار محصولات شیائومی می باشند و بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در زمینه مشکلات و سوالات کاربران می باشد .در شروع فروشگاه در زمینه فروش فایل های فلش و تعمیری محصولات شیائومی فعالیت داشت که با انجام تمهیدات و قرار داد با وارد کنندگان گوشی های مبایل اقدام به شروع کار فروشگاه گوشی و تبلت های شیائومی کرده است 

ب – رعایت حریم شخصی 

هر شخص یا کاربری که در فروشگاه ام آی فلش ثبت نام می کند به عنوان مشتری فروشگاه شناخته می شود لذا در این خصوص اطلاعت شخصی اعم از آدرس ، شماره تماس و ایمیل ثبت شده مشتری

فقط برای مدیر فروشگاه قابل مشاهده می باشد و هیچ شخص دیگری به این اطلاعات دسترسی ندارد .

کلیه اصول و امورات ( فروشگاه ام آی فلش ) منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد .

پ – شیوه های ارتباط فروشگاه با مشتری

فروشگاه ام آی فلش فقط با شماره ها و ایمیلی که در قسمت تماس با ما   درج شده با مشتری ارتباط برقرار می کند در غیر این صورت اگر شخص یا اشخاصی

با شماره یا ایمیل دیگری با هویت فروشگاه ام آی فلش با شما تماس گرفتن و هرگونه درخواستی داشتند قبول نکنید چون فروشگاه ام آی فلش در قبال آنها هیچگونه

مسئولیتی ندارد . لذا خواهشمندیم مورد را از طریق شماره 09374729014 یا ایمیل absmanafi@yahoo.com به فروشگاه اطلاع دهید .

ت – تعهدات فروشگاه در قبال مشتری و سفارش ثبت شده

بعد از ثبت سفارش از جانب مشتری ، مدیریت سفارش را چک کرده و وارد مرحله پردازش و ارسال می گردد 

محصولات در فروشگاه ام آی فلش به دو گروه تقسیم بندی می شوند :

محصولات دانلود ( بالافاصله بعد از خرید لینک دانلود محصول برای خریدار نمایش داده می شود و قابل دریافت می باشند )

محصولات فیزیکی(کالا)( این محصولات بعد از پردازش آماده ارسال شده و به آدرس خریدار بوسیله پست پیشتاز ارسال می گردد )

محصولات جهت ارسال به دو دسته تقسیم می شوند

1 . محصولات ارسال فوری ( این محصولات پس از خرید آماده و به آدرس مشتری ارسال می شوند ) 

2 . ارسال با تاخیر ( این محصولات بایستی ابتدا از انبار مرکزی به فروشگاه منتقل شده سپس به آدرس خریدار ارسال می شود / زمان تقریبا ارسال این محصولات 3 تا 4 روز کاری می باشد )

1 – الف . تمامی محصولات فیزیکی مانند گوشی مبایل بوسیله پست پیشتاز ارسال می شوند بعد از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین محصول مورد نظر قبل از ارسال کامل تست شده و از لحاظ بدنه و کارکرد چک می شود و به پست تحویل داده می شود و زمانی که به مقصد می رسد مشتری موظف است محصول را از نظر شکل ظاهری و بدنه و کارکرد کاملآ چک و تست کند ، بعد از اینکه محصول از نظر سلامت مشکلی نداشت محصول را تحویل می گیرد .

تذکر : در صورتی که محصول مشکل داشته باشد نباید تحویل بگیرد در صورتیکه محصول مشکل داشته باشد و مشتری آن را تحویل بگیرد فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد .

مرجوع یا تعویض کالا

تمامی کالاهای فیزیکی موجود در فروشگاه ام آی فلش 5 روز مهلت تست رایگان خواهند داشت که در این مدت مشتری در صورت اینکه محصول مشکلی داشته باشد می تواند آن را مرجوع یا تعویض نماید 

الف – مدت شروع 5 روز مهلت تست از روز تحویل کالا به مشتری از مامور پست محاسبه می شود 

ب – کالا اگر جایگزینش موجود باشد تعویض می شود و اگر موجود نباشد به انتخاب مشتری یا کالای جایگزین با محاسبه ما تفاوت ارسال می شود یا تمامی ملغ پرداختی مشتری به حساب آن برگشت داده می شود .

شرایط مرجوع یا تعویض کالا

1 . مشکل فنی کالا بصورت سخت افزاری قبل از 5 روز کاری

2. مشکل ظاهری – بدلیل اینکه کالا ها در ام آی فلش بصورت پلمپ و بسته ارسال می شوند تمامی آن ها بدون مشکل ظاهری (ضربه و فرو رفتگی ) در بسته بندی ارسال می شوند لذا به همین دلیل مشکلات ظاهری داخل بسته بندی به گردن فروشگاه نمی باشد – در خصوص محصولاتی که قبل ارسال تست می شوند این مشکل وجود نخواهد داشت .

3. مشکل کلی یا خراب شدن کالا قبل از 5 روز کاری

شرایط یکسال پشتیبانی نرم افزاری سایت

ام آی فلش به عنوان اولین سایت ایرانی فروش گوشی مبایل به همراه پشتیبانی نرم افزاری تیم حرفه ای از افراد متخصص در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل داده است و برای تمامی محصولات فیزیکی فروشخته شده در سایت یکسال پشتیبانی نرم افزاری بصورت اختصاصی ارائه می دهد . لذا خریدار بعد از خرید گوشی هم از جهت مشکلات نرم افزاری و یا راهنمایی در مورد محصول مشکلی نخواهد داشت

1. پشتیبانی نرم افزاری بصورت پیام توسط راه های ارتباطی ما یا در صورت نیاز تماس تلفنی یا تصویری انجام می شود

2. زمان پاسخگویی پشتیبان حداکثر یک روز کاری می باشد

3. تعمیرات نرم افزاری در صورت لزوم قابل ارسال به مرکز ام آی فلش می باشد / ولی هزینه ارسال و بازگشت دستگاه بر عهده مشتری می باشد .

ث – لغو سفارش 

زمانی که سفارش انجام می شود بالافاصله کالای خریداری شده از انبار اصلی ام آی فلش ارسال می گردد به این دلیل امکان لغو سفارش نمی باشد

در صورتی که محصول به دست مشتری برسد و مشتری از نظر شکل ظاهری محصول را نپسندد و بخواهد آن را تعویض یا کلآ لغو نماید لغو سفارش امکان پذیر نیست 

قوانین ، شرایط و سلب مسئولیت در مورد محصولات دانلودی

در مورد فایل های دانلودی تمامی راه های رسمی شرکتی بوده و لینک مستقیم بدون دستکاری از کمپانی شیائومی توسط اکانت پرمیوم ام آی فلش و نمایندگی ایران می باشد و اشتباه و خطا در نصب رام و مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد و سایت ام آی فلش هیچ گونه مسئولیتی در مقابل اشتباهات کاربر بر عهده ندارد .

در صورت بروز مشکل سایت و پشتیبانی در حد امکان جهت رفع مشکل با کاربر همراهی میکند و تعهدی به رفع مشکل ایجاد شده توسط کاربر ندارد.

در مورد رام های غیر رسمی نیز به دلیل تست های انجام شده قبل از قرار داده شدن در سایت و ارائه توضیحات در مورد شرایط رام بروز اشکالات احتمالی بر عهده کاربر می باشد .


در مورد فایل های تعمیراتی تمامی فایل ها و آموزش ها قبل از قرار گرفتن در سایت تست می شوند و فایل های آموزشی از سایت های معتبر و تایید شده استخراج می شوند ، به دلیل متفاوت بودن بیلد نامبر های دستگاه ها پاسخگویی و جواب گرفتن از آموزش و یا فایل تعمیراتی قطعی نمیباشد و خرید آموزش به معنای حل 100% مشکل کاربر نمی باشد و در صورت جواب نگرفتن به دلیل تحویل فایل و آموزش بازگشت مبلغ امکان پذیر نمی باشد و هرگونه مشکل یا خرابی بر اثر خطای کاربر و یا استفاده ناصحیح از آموزش یا فایل تعمیراتی بر عهده کاربر و یا مشتری میباشد و سایت هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ندارد .