ردمی پرو ۲ (Redmi Pro 2) بزودی معرفی میشود

آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی بود که شرکت چینی شیائومی گوشی جدید خود که برای اولین بار به دوربین دوگانه مجهز بود را معرفی کرد ، اسمارت فونی که فقط به کام خود چینی ها خوش آمد و در کشور های دیگر عرضه نشد و تعداد اندکی هم که در سایر نقاط دست مردم میرسید به دلیل نداشتن رام گلوبال و زبان مثلا فارسی خیلی مورد نظر مردم کشور میزبان قرار نمی گرفت ، ولی خب گوشی Xiaomi Redmi Pro  اولین گوشی هوشمندی بود که کمپانی چینی شیائومی از دوربین دوگانه در اون استفاده کرد ، و تنها گوشی دوربین دوگانه ای بود که با دوربین دوم اون میشد عکس های سه بعدی گرفت . باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپری در کنار صفحه نمایش سوپرآمولد از نقاط قدرت شیائومی ردمی پرو محسوب میشدند. اما خب بخاطر طراحی تکراری که کاملا شبیه ردمی نوت ۴ بود خیلی طرفدار پیدا نکرد.

و حالا بعد از گذشت سه سال شیائومی قصد دارد نسخه جدید ردمی پرو را با عنوان ردمی پرو ۲  عرضه کند.

مشخصات دقیقی از شیائومی Redmi Pro 2 در دسترس نیست ولی با تصاویری که از آن منتشر شده مشخصاتی همچون پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۵۵ ، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش ، دوربین سلفی بصورت پاپ آپ ، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را میتوان حدث زد .

ردمی پرو 2 (Redmi Pro 2)

اخیرا یک وبسایت چینی با انتشار عکسی دو مدل از گوشی شیائومی Redmi Pro 2  را با دو کانفیگ مختلف معرفی و قیمت احتمالی آنها را پیش بینی کرده است اگر گفته این سایت درست باشد شیائومی Redmi Pro 2  با مشخصات ۴ گیگ رام و حافظه داخلی ۶۴ گیگ (کانفیکی مشابه نسخه اول) و مدل ۶ گیگابایت رام و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

 

مطالعه بیشتر