برسی تخصصی و تصاویر شیائومی Mi Mix 3

برسی تخصصی و تصاویر شیائومی Mi Mix 3

Mi Mix 3 میکس ۳ گوشی زیبا و پر قدرت شیائومی از سری لوکس Mix می باشد که دارای ظاهری جذاب و مشخصاتی بسیار عالی در حد پرچمداران می باشد ، در این پست قصد معرفی و بررسی مشخصات Mi Mix 3 را داریم ، مشخصات Mi Mix 3 که به گفته شیائومی عملکردی بی نقص را تشکیل داده است و، استفاده از نسل پنجم شبکه های مخابراتی در نسخه mi mix 3 5g از دیگر برترین های این گوشی محصوب می شود ، در ادامه با بررسی شیائومی میکس سه با ما همراه باشید

بررسی تخصصی گوشی شیائومی Mi Mix 3 به همراه مشخصات

  • طراحی و ظاهر

Mi Mix 3

دیزاین و طراحی مدرن تقریبا در تمام اسمارت فون های معرفی‌ شده در سال ۲۰۱۸ به چشم می‌خورد و خوش‌بختانه Mi Mix 3 از این قانون نیز پیروی می‌کند. استفاده از ترکیب فلز و شیشه باعث افزایش جذابیت بصری دستگاه گشته و با همان نگاه اول عاشق محصول چینی می‌شوید. در قاب پشت دو دوربین به‌سبک آی‌فون ۱۰ قرار گرفته‌اند و در میانه دیوایس نیز حس‌گر اثر انگشت دیده می‌شود. این همان پاشنه آشیل Mi Mix 3 است. چراکه این دیزاین در مدل‌های زیادی به‌کار رفته و از این رو شاید کاربران با دیدن بخش پشتی محصول شیائومی کمی ناامید شوند. در قاب جلو تغییرات زیادی رخ داده. حاشیه‌ها تا حد ممکن کم‌تر گشته و حالا دوربین‌ها به‌صورت پاپ-آپ طراحی شده‌اند. به این ترتیب در مواقع لزوم از درون موبایل بالا آمده و آماده کار می‌شوند.

نمایشگر در اسمارت فون‌ها از اهمیت زیادی برخودار است. نمایشگر بکار رفته در Mi Mix 3 درواقع همان پنل AMOLED است که در Huawei Mate 20 Pro به کار رفته است و شایعه شده است که در مدل آینده Honor Magic 2 نیز بکار خواهد رفت. استفاده ازاین تکنولوژی که منبع آن سامسونگ است، به ما اطمینان می دهد که پنل نمایشگر باریک است .

  • سخت‌افزار گوشی

Mi Mix 3

برای این‌که فرق یک پرچم‌دار و یک گوشی اقتصادی را متوجه شویم، در قدم اول باید به قیمت محصول نگاه کرده و سپس قدرت سخت‌افزاری آن را بسنجیم. از مهمترین بخش های این موارد پردازنده این دستگاه ها میباشد…

شیائومی آخرین پردازنده شرکت کوآلکام را برای این گجت خاص تدارک دیده که قادر به اجرای بی‌نقص و سریع تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین اندروید است. این دستگاه به یک چیپست Snapdragon 845 با پردازنده ۸ هسته‌ای Kryo 385 (چهار هسته ۱٫۷GHz + چهار هسته ۲٫۸GHz ) و پردازنده گرافیکی Adreno 630 مجهز است. در حقیقت Mi Mix 3 تجربه لذت‌بخشی از گیم‌های باکیفیت اندرویدی را در  اختیارتان می‌گذارد و فاقد هرگونه لگ یا کندی در هر بازی اندرویدی که تابحال ساخته شده است میباشد.

سازنده Mi Mix 3 را در چند مدل به بازار عرضه کرده که در گران‌قیمت‌ترین آن حدود ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای شما تدارک دیده شده که در کنار ۱۰ گیگابایت رم عملکرد بی‌چون و چرای هندست را به ارمغان می‌آورد.

  • ظرفیت باطری گوشی

ام آی میکس ۳ دارای یک باتری سلولی ۳۲۰۰ میلی آمپری است. این مقدار ظرفیت در مقایسه با سایر رقبا مانند باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری Huawei Mate 20 Pro می تواند به عنوان نقطه ضعف شناخته شود . البته به نظر می رسد که Xiaomi قصد دارد این عقب افتادگی را با سیستم شارژ سریع ۴ و همچنین شارژ بی سیم ۱۰ واتی جبران کند.

  • دوربین گوشی

mm3

تکنولوژی جدید معرفی می‌کنند. شیائومی برای Mi Mix 3 از ماژول دوربین دوگانه در قسمت جلویی سود میبرد که به‌صورت پاپ آپ تولید گشته. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، دوربین‌های سلفی Mi Mix 3 در مواقع لزوم از درون دستگاه بیرون آمده و اقدام به عکس‌برداری یا فیلم‌برداری می‌کنند. یکی از لنزها ۲۴ و دیگری ۲ مگاپیکسل رزولوشن دارد و به‌لطف این دو می‌توانید پرتره‌های جذابی بگیرید. هم‌چنین تصاویر سلفی با نهایت جزئیات ثبت می‌شوند و چیزی از قلم نخواهد افتاد.

  • سیستم عامل و قیمت

این گوشی توسط اندروید ۹٫۰ Pie و رابط کاربری MIUI 10 اجرا خواهد شد. این دستگاه یکم نوامبر بازار چین عرضه خواهد شد و قیمت آن در مدل ۶ گیگابایتی از ۳,۲۹۹ یوان(۴۷۵ دلار) آغاز خواهد شد و در مدل های ۸ و ۱۰ گیگابایتی به ترتیب به ۳,۹۹۹ یوان (۵۷۵ دلار) و ۴,۹۹۹ یوان (۷۲۰ دلار ) خواهد رسید.

مطالعه بیشتر