گوشی جدید شیائومی Mi 6S در گیک بنچ دیده شد؛ پردازنده Snapdragon 835 و ۶ گیگابایت رم

گوی جدید شیائومی Mi 6S در گیک بنچ دیده شد؛ پردازنده Snapdragon 835 و 6 گیگابایت رم

مشخصات گوشی شیائومی Mi 6S

اطلاعات سخت افزاری شیائومی Mi 6S

 

گوشی شیائومی Mi 6S به تازگی در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای بهره می برد.

گوشی شیائومی می ۶ اس به عنوان نسخه جدید پرچمدار ۲۰۱۷ این شرکت چینی در گیک بنچ رویت شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، قدرت گوشی آینده شیائومی را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ تامین می کند.

با توجه به اطلاعات درج شده در وبسایت GeekBench این گوشی به پردازنده پرچمدار پارسال یعنی Snapdragon 835 و ۶ گیگابایت رم مجهز شده، چیزی مشابه گوشی Mi 6، اما این بار در گوشی Mi 6S از اندروید ٩ استفاده شده.

طبق تصویر زیر همانطور که می بینید این گوشی توانسته امتیاز ۱۷۴۷ در قسمت تک هسته ای و امتیاز ۷۰۳۹ را در بخش چند هسته ای کسب کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که نسخه ای از این دستگاه با ۴ گیگابایت حافظه رم نیز روانه بازار شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت شیائومی در تاریخ ۱۵ اکتبر / ٢٣ مهر ماه، از گوشی های شیائومی Mi Note 4 و شیائومی Mi MIX 3 رونمایی می کند. البته شیائومی معرفی این محصولات در تاریخ یاد شده را تایید نکرده است. این احتمال وجود دارد که در این تاریخ با گوشی شیائومی Mi 6S نیز ملاقات کنیم.

گوشی شیائومی می میکس ۳ پرچمدار آینده این شرکت چینی محسوب می شود. این دستگاه از طراحی کشویی بهره می برد و فاقد بریدگی بالای صفحه نمایش (Notch) است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای سیستم شناسایی سه بعدی چهره و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

 

همچنین ببینید :

برسی تخصصی و تصاویر شیائومی Mi Mix 3


Share On: COMPARE. The Xiaomi Mi 6S mobile features a 5.7″ (14.48 cm) display with a screen resolution of 1080 x 2160 pixels and runs on Android v9.0 (Pie) operating system. The device is powered by Octa core (2.45 GHz, Quad core, Kryo 280 + 1.9 GHz, Quad core, Kryo 280) processor paired with ۶ GB of RAM.

Launch Date in India:
April 17, 2019 (Unofficial)
Display:
۵٫۷″ (۱۴٫۴۸ cm)
Ram:
۶ GB

مطالعه بیشتر